Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2015 07:48 - По-добре веднъж 21см, отколкото 7 пъти по 3см. Снежанка
Автор: itso14 Категория: Други   
Прочетен: 4819 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Три въпроса на които все още няма отговор:
1.От какво е създадена вселената?
2.Може ли да се пътува във времето?
3.Какво да и подаря за осми март?


Семеен скандал:
- Значи така, а?
Можеш да пиеш цял живот едно и също уиски,
а не можеш два дни да ядеш едно и също ядене!


Сексът е слабо утешение за неудачниците, които не могат да сметнат троен интеграл!



Според криминалната статистика - китайски цип, на турски дънки, спасява всяка жена от изнасилване.



Карат се мъж и жена. Той крещи по нея- " Идиотка с идиотка такава". Тя го поглежда с отвращение и му отговаря- "Ми ще съм идиотка, ако бях женена за министър , щях да съм министерша".


Е2-Е4.В наше време това освен запис на шахматен дебют, може и да е рецепта за салам .....



"Всеки път, когато приготвям невероятно вкусният си тиквеник, след като съм изпрал, прострял, изгладил, изчистил и сготвил, имам чувството, че някъде една жена се самоубива заради това, че не е открила мъжа на мечтите си..."


След групов секс не e разрешено да се пуши- води се обществено място.


Ама, муцка, много щастлива изглеждаш!Какво се е случило..?
- Как да ти кажа, муцка…. Миналия понеделник някой звънна на вратата......
Отварям аз, а там стои един готин пич и ме пита:
- "Мъжът ти вкъщи ли е?"
Отговарям му аз, че го няма, а той ме взема на ръце, занася ме на спалнята и два часа прави секс с мене. …. Във вторник, пак звъни някой, отварям - същият пич. Пак ме пита:
- "Мъжът ти вкъщи ли е?" и когато му казвам, че го няма, пак ме взима на ръце, носи ме в спалнята и три часа прави секс с мене. Вчера, пак същото…Звъни се, отварям - пак същият пич. -"Мъжът ти вкъщи ли е?"
-"Няма го!". Пак ме почна четири часа.....
- Муцка, ама това е върха….
- Абе, върха е..., обаче оттогава ме мъчи един въпрос.....
- Какъв, бе?
- К’во толкова иска тоя от мъжа ми…




Мозъчната травма е нанесена с нещо тежко и тъпо. Най-вероятно с "въпрос" ...


- Остана ти едно последно желание - каза златната рибка на рибаря.
Той се огледа наоколо: "Да взема да направя нещо добро и благородно ли...". Видя младеж с бастун да се влачи покрай реката.
- А, ето - зарадва се той. - Искам този младеж да хвърли бастуна и да се затича!
- Готово - каза златната рибка и отплува.
Младежът хвърли бастуна и се затича към близката магистрала, по която фучаха коли, крещейки с всичка сила:
- Нещастнициии... Сляп съм, бе, идиоти, не съм куц!!!



- Скъпа, изглеждаш много добре .....Как го правиш?
- Занимавам се с народни танци.
- Интересно, а какви?
- Стриптиз ....
- А ...стриптизът ....народен танц ли е?
- Не знам .....На народът му харесва ...




Стоматолозите споделят интересно наблюдение: при шегаджиите често липсват предните зъби.



Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itso14
Категория: Забавление
Прочетен: 137439
Постинги: 71
Коментари: 45
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930