Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2007 14:44 - Фалоса и филоса или просто една хипотеза за щастието
Автор: pakostinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5360 Коментари: 11 Гласове:
0



Последните няколко дни чета доста упорито истории за взаимоотношенията между мъжете и жените – ама такива истински и същевременно с това ставам и свидетел на безуспешните опити на камара мои приятели да открият щастието и да се чувстват добре... развълнувах се покрай тези драми и се опитах да си изясня ситуацията: ясно е, че мъжете и жените говорят на различни езици... ясно е и че мъжете обичат с очите, а жените с ушите... всички знаем, че мъжете са директни, а жените са по-дипломатични и т.н.... и въпреки целия набор от познания, с който разполагаме винаги нещо се обърква и нещата отиват на зле.

 

Скоро прочетох един разказ, който ме впечатли... казва се „Мъдростите на лодкаря Марио”... та в този разказ, една от мъдростите на лодкаря е, че „Щастието на момчетата е между краката на момичетата. Фалос и Филос”... Философията на фалоса и фалософстването на любовта... може би нещата са наистина навързани и наистина това е щастието? Ако се напънеш малко можеш, използвайки тази теория да обясниш бумът на връзките за една нощ и новата религия, наречена „приятели за секс”, която всички изповядваме. Дали по този начин, всъщност не се опитваме да открием щастието? Дали онези малки моменти на изживян оргазъм, не са всъщност крайната цел към която се стремим и ако е така, то това означава, че щастието не е това, което всеки един от нас си мисли, че е.

 

Всъщност – какво е щастието?

 

Ако влезеш в Google и напишеш „щастие” ще излязат  623 000 сайта на български, които съдържат тази дума и все пак – какво е щастието? Всеки един крие персоналната липса на ппредстава, зад репликата „това е строго индивидуално” и си вярваме, защото ние също не знаем какво е щастието и поради тази причина не можем да го опровергаем и не можем да маркираме общоприето понятие за щастието.

Та, какво е щастието? Поредица от оргазми? Нежни докосвания между двама души? Някой, който споделя мечтите ти? Божествен изгрев? Закачливата игра на дъждовните капки и слънчевите лъчи и появилата се дъга? Усмивката на хората, които обичаш? Очакването за детето, което ще създадеш? Вярата, че ще си с някой „докато смъртта ви раздели”...

 

Да, ама не... колко от нещата причиняват усмивки на всички и действат по един и същ начин на всеки един? Колко са хората, чиито представи за щастието съвпадат с тези, които съм посочила аз?

 

Май единственото, което важи в пълна сила за всички си е оргазма – от чисто физиологична гледна точка – допаминът ни е в кърпа вързан, а оттам и усещането за блаженство и за щастие. Всичко останало е стремеж, желание, мечта, но не и щастие...

Въпреки, че като се замислиш, не всички полови актове водят до повишаване на количеството допамин в организма, тъй като една част от тях са сковани, напрегнати и машинални, но все пак... вярвам в сексуалната революция и креватната равнопоставеност /нямам впредвид – и двамата делят кревата по равно, а че и двамата се грижат достатъчно старателно за удоволствието на другия/, така, че ще се върна отново към корелацията фалос-щастие J

 

Плюсовете на жените – задник, цици и секс.

Плюсовете на мъжете – фалос, гърди, секс.

Уважаеми дами и господа – имаме съвпадение J.. само че...

По време на секс, допаминът ти действа като хероин и те изстрелва високо, високо... за да се появи големият лош звяр, наречен „пролактин”, да те свали на земята, да ти разкаже играта и разкатае фамилията, защото тогава, когато сексът е без чувства, пролактинът те смъква толкова много, че стигаш дъното на Марианската падина и единственият начин да се издигнеш отново е поредната доза допамин, т.е. следващият секс. Без чувства / не искам да казвам любов, защото ми е лигаво/ всичко е само клатене, блъскане и цинизъм.

 

Оргазмите ти осигуряват щастие, карат те да се чувстваш добре, пристрастяваш се към това усещане и искаш още и още, но колкото по-малко държиш на човека, с когото правиш секс, толкова по-краткотраен е ефекта на допамина. В стремежа, да си осигуриш щастие, започваш безразборни връзки, скачаш от легло в легло и в един момент се превръщаш в надменен, студен, циничен, мразещ себе си и всички около себе си интелигентен идиот и си до там... защото на всичкото отгоре си го и осъзал...а в цялото това лутане, неусетно си и загубил умението си да се влюбиш и защото... си се качил на въртележката на секса, а не на виенското колело на секса и любовта, а тази въртележка няма как да бъде спряна, защото инерцията и е убийствена и защото дори да се качиш на виенското колело, не би успял да се насладиш на начина, по който те вози, на темпото, на гледката... на нищо! Не би успял, защото това, което трябва да направиш докато се возиш на виенското колело е много повече и много по-различно от това да споделяш философията на фалоса и да си убеден, че щастието на момчетата е между краката на момичетата...мда, там е... но е необходимо и още нещо... нещо по-различно от фалос... нещо, което може да се усети по по-различен начин и не точно там, където усещаш фалоса ;-)





Тагове:   хипотеза,


Гласувай:
0



1. outfaced - и трябва да се отбележи, че в нашето общество ...
02.05.2007 15:30
се намира и за особенно странно да седиш без гадже ... т.е. няма такъв филм - чакам нещо истинско ... такива минават веднага в графата лузъри.
това с идеята ... как може да има човек на който секса да не му е кеф, пък било и без обвързаност. Това е толкова аут, че няма повече накъде. Дет се вика пропилява си младостта ...

Та работата с подскачане от легло на легло си е направо мода ... нещо задължително ако искаш да си in.

Трябва малко повече самоуважение си мисля. Ама айде, аз акъли няма да давам.
цитирай
2. stone - Пакостинке, не е в оргазма истината
02.05.2007 17:19
За мен поне. То това мога и сам да си го дам за 5 минути пред "късната емисия новини" по ТВ.
Две неща ме правят щастлив (само за отношенията с жени говорим тук, нали?):
- чувството за себеутвърждаване и превъзходство над другите мъже, когато една желана жена те е предпочела пред тях (затова оня ден ми се караха защо не съм искал да спя с дебели или грозни жени - то не че не е приятно да ги чукаш и тях, но го няма чувството за победа, като няма конкуренция...)
- погледа в очите й, звуците, и въобще усещането, което тя излъчва, когато е в прегръдките ми и виждам, че съм я накарал да се чувства добре. Е, май е важен и оргазъма значи, ама по-скоро нейният, отколкото моят

цитирай
3. outfaced - @ stone
02.05.2007 17:37
себеутвърждаване и превъзходство над другите мъже ..


да бе ... е направо те признах, че ме превъзхождаш, само защото си забил некво дългокрако русо маце, по което текат лигите на всички.

И по тая логика какво, не би тръгнал никога с някоя зад която няма поне 10 чоека опашка ли?
Странна логика. Поне според мен няма нищо общо с любов.
цитирай
4. stone - @ outfaced
02.05.2007 18:01
дали превъзхождам теб лично, или не, тук е без значение.
истината е, че всички мъже, образно казано, постоянно "си мерят пишките" един с друг. Дали го правят чрез жени, коли, пари, остроумие, или по друг начин, това не променя факта, че човек се чувства вътрешно удоволетворен от себе си, когато надмине околните с нещо.
Понеже тук темата беше за жени, се ограничих до тях, но в живота го правя и в кариерата си, и в хобитата си, и в повечето останали области, в които имам интереси.
цитирай
5. nio - Ти що си губиш времето ами не вземеш ...
03.05.2007 00:41
Ти що си губиш времето ами не вземеш да пишеш нещо което може да се издава.
Не се майтапя.Говоря сериозно.
Такъв вид литератера върви добре по думите на познати,на които това им е работата.
Поздрави
цитирай
6. pakostinka - Outfaced,
03.05.2007 14:46
на мен не ми стана ясно едно - подкрепяш и следваш модните тенденции или иронизираш, защото едното ти изказване звучи по един начин, а другото по доста по-различен. Прости ме, че се изказвам като светлокоса, ама... съм пък искрена :)))

@Stone,
всичко това, за което говориш е важно - погледа, докосването и дрън-дрън поетични истории, които аз лично харесвам и търся, но не ми казвай, че оргазма не е важен, освен това - изпразването след 3 минути и това след 1 час се усещат по различен, пък макар и сходен начин - или поне аз така знам и са ми казвали :)))
А иначе искам да се съглася с теб, но и да те коригирам малко - мъжете не "Обичат да си мерят пишките", те "ОБОЖАВАТ" да го правят и наистина го правят непрекъснато и навсякъде и си прав - колкото повече мъже желаят някаква мома, толкова по-голямо е удовлетворението за съумелия за я завоюва / в случая обладае/, защото това означава, че той е избрания. А каквото и да си говорим - жените избират и ако съдим по разни теории, те избират този, който се доближава най-много то представите им за баща на бъдещите им деца - т.е. типичен самец и мъжкар, което си е още един повод за гордост, наслада и увеличаване на удоволствието от обладаването :)))
Но иначе Outfaced е прав - няма нищо общо с любовта или поне аз така смятам - прилича ми на лов, на преследване, на маркиране на територия, но не и на любов. :)))

@ Nio,
а това за писането... сериозно съм си мислила за това, а и мои познати ми казват, че пиша комерсиални неща, ама не познавам никой и кой ще се занимава с такава фифиритка като мен? Иначе съм навита :)))
Поздрави и от мен
цитирай
7. outfaced - хехе
03.05.2007 18:26
така е то ... уча се да се изказвам така, че да не може да ми се разбере на чия страна съм. Мисля да се кандидатирам скоро за политик :)

това на майтап де ... по-скор е ирония, макар да си признавам, че не съм чак толкос добър в писането и понякога не ми се отдава да пресъздавам такива тънки неща :)

Аз по модата никога не съм бил ... пък и никога не ми е дремело кой е по- по- от мен. Но то като се замисля, кога ли съм пасвал въобще в някви стереотипи :)
цитирай
8. candysays - "фифиритка"?!? ;))))
04.05.2007 13:22
Ти ме разби, Пакостинке, моя (и всенародна) любимке! (вече ме изби на поезия) Искам да ти кажа (и аз, като nio) за пореден път, че си много добра в писането- увлекателно го правиш, и умело боравиш (и жонглираш) с думите :)

П.С. Колкото до темата- мисля да си замълча... Само ще кажа, че съм за любовта... и за секса- вследствие на чувства и емоционална близост между двама души... Другото е празна история за мен. Не харесвам удовоствия (включая оргазми) заради самите тях. Някак не ми допада идеята, и аз не знам защо... Така мисля до мозъка на костите си...
;))*
цитирай
9. comfy - Пакостинке,
04.05.2007 13:43
много ми се иска да коментирам, но... ще се завърже дискусия или спор, а нямам време за такива работи...

Накратко:
1. Каквото и нещо да вземеш, щом започнеш да го анализираш (разчленяваш!!!) то губи себе си и цялата си красота, която съдържа - практиката да опитша я оствавям на теб! :)))
2. Да се свързва "щастието" и смисълът, който различните хора влагат в него, както и техните преживявания, чувства и усещания... само с биохимия е просто цинизъм, идващ най-вече от тези, които не са го изпитвали, но са чували за него!!
3. Бъди щастлива и не слушай какво дрънкат другите за щастието! :)))))))))))

Поздрави! ;)***
цитирай
10. pakostinka - Outfaced,
04.05.2007 14:15
екстра - бързо влизай в политиката - ще гласувам за теб, че и една камара френдове ще зарибя... абе направо ще те изберем :)))))
А това с умението да пресъздаваш тънката ирония - уцелил си го, ама малко емоционалните ти разлики са големи, та затова човек не може да ти хване спатиите :)))
Иначе - айде да правим куб на старомодните / всъщност може би трябва да го кръстим клуб на олдфешънъбъл пърсънс или нещо подобно,а/ :)))

@ Candy,
поетичната ти наура не би могла да бъде прикрита, и това си е причината, да те избива на поезия ;)))
А иначе, благодаря за комплимента... и ебе ще те вземем в клуба - само outfaced, да е и той навитак :)))

@Comfy,
мисля си, че може би си прав за това, че когато нещата се разчленяват, красотата се губи, но все пак - анализаторската ми природа и същност крещи - какво да правя :)))
За цинизма и биохимията - аз не мисля, че теорията трябва да се отхвърля, по скоро да се вземе предвид, да и се обърне внимание и да продължи стремежа за откриване на златната среда :)))
За щастието - благодаря ти.., ще се опитам да не слушам чако толкова много :)
цитирай
11. анонимен - От Веси
13.12.2007 04:10
След като вече седя почти цяла нощ на блога ти, още не съм изчела и половината от това, което си написала, зверски ми се спи, но просто не мога и не мога да се отлепя от тук, мигам на парцали и съм на 3-тото кафе..мисля че е крайно време да ти напиша- ти си просто невероятна (и това не е обяснение в любов на една лунатичка, споко :) ) Адски ми харесват нещата, които си написала, стила ти и начина ти на мислене. БРАВО :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pakostinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1940274
Постинги: 371
Коментари: 5299
Гласове: 12170