Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2014 10:18 - Виртуалното ми Аз стана на 10
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3372 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 18.10.2014 10:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тази сутрин се събудих с мисълта, че виртуалното ми Аз става на десет години. И реших да го отпразнувам с един пост и една разходка.

В поста ще ви разкажа за виртуалното ми Аз, нищо, че повечето тук само него познавате и някои прилики и разлики с реалното ми такова.

Та виртуалното ми Аз е доста по-умно и доста по-красиво от реалното ми Аз. Особено с напредналите технологии, които позволяват на дъщеря ми – тийнейджърка да ми направи една „ретрика”, на която изглеждам като филмова звезда от 70-те. То аз съм си от тогава де, ама не съм филмова, а само скрита звезда. :)

И е много по-умно, защото мога да ви редя с часове  тук и на други места в нета мъдри цитати, стихотворения и цели пасажи от книги, от каквито в реалността не помня и ред. А пък за музика да не говорим. Ето, днес ще споделя с вас една музика, но в живота и един тон не мога да изпея вярно, нито песни зная, нито певци и групи, с някои много малки изключения, нито нещо теоретично за музиката от сорта на четене на ноти, стилове, течения и т.н. Пълен музикален инвалид с една дума.

Виртуалното ми Аз е и доста по-приказливо от реалното ми Аз, и доста по-смело. Принципно говоря, защото напоследък и двете са доста по-мълчаливи от обикновено. Но навремето виртуалното ми Аз имаше изключително много въпроси за себе си и за света около него. Ровеше се в книги, питаше, само си отговаряше, после питаше по форуми и блогове и търсеше отговорите на другите. При възможност отиваше и на срещи, за да види на живо умните и красиви виртуални Азове на другите. С едно-две изключения срещите бяха изключително приятни и вдъхновяващи, което не попречи обаче да реша да ги спра и да се огледам по-добре в реалността.

Виртуалното ми Аз е поет (от време на време) и прозаик. Нищо, че прозата ми е само дневници и …. да ги наречем „есета”. Но реалното ми Аз никога няма да се накичи с тези гръмки думи и никога не би прочело на глас и едно „произведение” на виртуалното ми Аз. То и виртуалното го е малко срам да говори така, но се опира на фактите, че изпод клавиатурата му са излизали текстове в бяла стихотворна форма и текстове във формата на нещо като дневници, ама повече като споделяне на мисли и приключения в реалността. Тук никой не говори за качеството на текстовете. Може да са с ужасно ниско качество, ама то и публикуваните на хартия текстове на признати автори не са всички върховни постижения на белетристиката, нали така?!

Реалното ми Аз в противовес на горното е инженер, снабдител, момче за всичко (да не кажа „момиче”, че добавя малко несериозен привкус на израза), слуга на двама господари, възпитател на тийнейджър (не особено добър, в момента тества идеята дали тийнейджърите не се възпитават най-добре сами), домакиня и любител театрал, заедно с член на настоятелството на една културна институция. За поезия и проза дума не става, освен на някоя репетиция в читалището, ама там думите са вече написани и трябва само да се изиграят.

Има още едно хубаво нещо за виртуалното ми Аз. То е едно много симпатично момиче на неопределена възраст и може винаги да си остане на нея. Никакви проблеми с гравитацията и никакви притеснения за намаляването на производството на миелин в тялото ми.

Ааа, което ме подсеща, че виртуалното ми Аз е и много, много по-учено от реалното ми аз. Да не мислите, че реалното ми Аз знае думи като „миелин” и че американски учени са открили миналата година, че човек започва да остарява на 39 години, защото тогава производството на миелин (веществото, което изгражда обвивката на нервните клетки и ги защитава) в организма започва да намалява? Докато виртуалното ми Аз знае всичко. Или поне всичко, което може да се намери в мрежата.

Та, как да не му се зарадваш на виртуалното ми Аз, че навършва 10 години. Особено с мисълта, че ще доживее и 100, а може би и 1000 или дотогава, докато има сървъри да го поддържат.

Любопитното е, че реалното ми Аз можеше и да не знае на колко години е виртуалното ми Аз, защото е с къса памет, но навремето накарах един приятел да ми направи електронна поща и по някаква случайност в адреса ми се оказа годината, в която това се случваше – 2004. Та затова знам точната възраст.

Преди да завърша, ще кажа само едно "благодаря" на виртуалното ми Аз, защото без него днес нямаше да го има Реалното ми Аз, или поне не такова спокойно и усмихнато каквото е сега. :)

И сега един поздрав от виртуалното ми Аз по случай рождения му ден с една страхотна песен, в изпълнение на едно много симпатично момче, което първо разплака Любо, а след това несправедливо отпадна от X фактор:

https://www.youtube.com/watch?v=_aSiyxEmN2M&feature=youtu.be



Тагове:   рожден ден,


Гласувай:
9



1. kasnaprolet9999 - Честито мила, радвам се, че твоето ...
18.10.2014 19:24
Честито мила, радвам се, че твоето виртуално аз е живо и здраво, както и реалното, което съм виждала на блогърска среща. Твоите стихове и есета навремето пробудиха по някакъв начин желанието в мен да се изява виртуално в края на 2008 г., след като цяла година преди това влизах в блога ти и ти се възхищавах. Беше чудесно, особено първите три години след това, тук имаше много интересни и свестни хора. Поздравявам те за всичко, което си написала и споделила за тези 10 г. и ти пожелавам здраве, любов и разбирателство с любимите хора.
цитирай
2. aip55 - Истински
18.10.2014 21:00
шедьовър за виртуалното ти АЗ. Комплименти за мислите Ви!
цитирай
3. sunflower - Благодаря, Пролет!
18.10.2014 21:41
Много се радвам, че благодарение на мен си почнала да пишеш тук. И това малко добро дело да съм свършила само, все ще е имало някаква полза от Виртуалното ми Аз. :) В смисъл полза за друг, че ползата са мен си е голяма така или иначе :)
И аз ти желая здраве и безброй щастливи мигове с твоите любими хора :)
цитирай
4. sunflower - Благодаря, aip55!
18.10.2014 21:42
:)
цитирай
5. lion1234 - Честито!
29.10.2014 15:02
И нека тази вълнуваща игра между реално и виртуално прави живота ти все по-весел, приятен и интересен!
цитирай
6. sunflower - Благодаря!
29.10.2014 20:25
И аз на това се надявам :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598445
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031