Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2018 17:07 - ... РЕЧЕ ФИНДЛИ
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10785 Коментари: 34 Гласове:
62

Последна промяна: 05.11.2018 19:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Странно заглавие. 
Много време не съм влизала тук, а още повече не съм публикувала.
Благодаря на тези, които не са ме забравили! На другите също. 
Преди няколко дни, точно когато заспивах телефонът ми звънна.
Подразних се. Вдигнах и чух това /без поздрав, без обръщение/ :
- Какво става с Катан?
- Нищо. 
- Отдавна те няма.
- Има ме.
- Преди няколко години пишеше почти всеки ден.
- Пишеше.
- А сега защо не пише?
- Ще пише някой ден.


И ето сега пиша.
Много теми, много преживявания, много спомени.
Не знаех от къде да започна. 
Исках да разкажа един спомен, но се въздържах.
Някои казват стига с тези спомени!
Не съм съгласна с тях, защото днешният ден, утре ще бъде минало, спомен.
Да пиша за днешния ден ...
Не става.
Всички живеем в него. Радваме се на хубавото време /ромското! лято/, /етническата толерантност/ не ми позволява да го нарека с истинското му име; гневим се /поне аз/ на грандоманщината и презрението към нас - плебса, от божествени вице и премиери...
За утрешният ден ... 
И за него не става.
Много кресливи майки, с уж болни деца нарушават комфорта на богопомазаните. 
Какво ли ще стане, ако някой от вицетата подаде оставка?
Ще се разклати, а може и да падне целия кабинет. Хубаво ли е или не?
Никой не знае.
Това ще е утре.
А днес...
Днес ви казвам: ЗДРАВЕЙТЕ! Радвайте се на слънцето и бъдете щастливи!


                                               image




Гласувай:
63



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - :)))) — Кой хлопа в този късен ...
01.11.2018 20:11
:))))

— Кой хлопа в този късен час?
— Аз хлопам — каза Финдли.
— Върви си! Всички спят у нас!
— Не всички! — каза Финдли.

Будна е нашата Катан, като онзи Финдли! Будна и с наострено гражданско перо - както винаги!
Честит Ден на народните будители! Бъди здрава, мила Кате, и не ни забравяй!
Твоите постинги са винаги актуални, социално ангажирани, искрени, с болка по изгубената човещина и ширещата се около нас несправедливост - винаги интересни, независимо от това спомени ли разказваш, ежедневието ли описваш, или споделяш мечтата си по по едно по-добро и справедливо за всички бъдеще. Прегръдка, приятелко!

цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей и ти ,Катя!
01.11.2018 23:08
Радвам се, че мога да кореспондирам д тебе!
Хубаво е, че в блога има хора като тебе!
Това вдъхва надежда за нещо добро!
Знаеш ли, моята първа, ученическа любов беше Катя! Имам и дъщеря Катя, но по друга линия се казва така ,не е свързано с ученичката от шести клас Катя
Ще завърша с твоето хубаво пожелание:
Радвай се и бъди щастлива!
цитирай
3. zaw12929 - Финдли. . . казва, а калинката- п...
04.11.2018 22:20
Финдли... казва, а калинката- показва- тъй каза баба!
Поздрави за веселата страница...
цитирай
4. barin - Не си пропуснала през последните ...
05.11.2018 06:32
Не си пропуснала през последните дни, Катя. Около седмица в блога имаше проблеми, че и аз не съм публикувал скоро.
Поздрави!
цитирай
5. katan - 1. donchevav - :)))) — Кой хлопа в този късен ...
05.11.2018 19:59
"Финдли":) най-накрая се появи, след дълги и неуспешни опити да влезе в страничката си.
Благодаря за коментара ти, Венетче!
Прочетох го още на 1-ви, но само толкова.
Не можех да го одобря, а за отговор и дума не става.
Бях загубила надежда, че някога ще мога да вляза тук.
Беше ми криво, мъчно, че с някои хора /имах предвид теб/ нямам никаква друга връзка.
Вчера успях да пусна коментара ти и този на leonleonovpom2, но не посмях да отговоря.
И още и още неволи с блог.бг, но всички сме потърпевши и няма да описвам повече.
Радвам се, че сме тук и сега и мога да кажа: "Благодаря!".
Прегръдка и от мен, Венетче!
цитирай
6. katan - 2. leonleonovpom2 - Здравей и ти ,Катя!
05.11.2018 20:13
Здравей и на теб, Иване!
Шо е Кате се е маке:))).
Сигурно Катя от 6 клас е била и тя маке:) или е имала поне малко такава кръв:).
Поздрави на теб и Катя /дъщеря ти:)/.
Бъдете живи и здрави и се радвайте един на друг!
цитирай
7. katan - 3. zaw12929 - Финдли. . . казва, а калинката
05.11.2018 20:15
Баба ти е мъдра жена:).
Поздрави сърдечни, приятелю!
цитирай
8. katan - 4. barin - Не си пропуснала
05.11.2018 20:18
Пропуснала съм, Иване.
Много време не бях влизала в блога и като влязох той се бъгна.
Може би не ни искат вече тук:)?!
Поздрави и публикувай!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
06.11.2018 00:34
katan написа:
Здравей и на теб, Иване!
Шо е Кате се е маке:))).
Сигурно Катя от 6 клас е била и тя маке:) или е имала поне малко такава кръв:).
Поздрави на теб и Катя /дъщеря ти:)/.
Бъдете живи и здрави и се радвайте един на друг!


Благодаря ти!
Как позна, маке е!? Но Българско!
Впрочем, родовете на баба ми и дядо ми, по майчина линия идват от Македония Дядо ми говореше на един особен диалект, какъвто се говори в Западните Родопи Аз попивах думите и си имах проблеми с майка ми като дете, защото тя държеше на чистотата на езика!
Но пък дядо ми беше такъв патриот-Българин, какъвто не съм виждал друг! Нормално ,бил се е за България в три войни, накрая му предлагат английски паспорт, но той се връща в ...България!

Лека нощ, Катя!
цитирай
10. katan - 9. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
06.11.2018 18:05
Здравей, Иване!
Познах:)))!
Почти всички Катета са макета, независимо от коя част на България са - от Пиринска, Егейска, Северна Македония/България.
Подобен коментар си разменихме преди няколко месеца:), ако си спомняш, но при теб.
Диалекта на баба и дядо от Егейска Македония беше много странен. Баба ми Катя до края не се раздели с него. Не всичко й разбирах, но много пословици и поговорки помня от нея на същия странен диалект.
Тогава не ги разбирах, но сега не само ги разбирам, но виждам колко са били и са точни.
Другите ми баба и дядо бяха от Пиринска Македония. Техният диалект беше като родопския.
За моите предци съм писала доста. Няма да се повтарям.
Всички бяха истински патриоти!

Поздрави, Иване!
цитирай
11. batogo - !!!:))) Здравей, Кате!
08.11.2018 14:42
Ако дадем на днешния ден най-доброто от себе си, утрешният ден с благодарност ще ни дари своята най-благодатна и светла усмивка. :)
Пожелавам ти го от сърце!
цитирай
12. katan - 11. batogo - !!!:))) Здравей, Кате!
08.11.2018 18:24
Здравей, Оги!
Всеки ден давам най-доброто от себе си за близките и приятелите си /преди и за колегите и обществото като цяло/.
Това трябва да го правят всички, за да може утрешният ден с благодат, благодарност и светла усмивка.
Поздрави, Оги!
цитирай
13. bven - Здравей, Катя!
08.11.2018 20:26
Радвам се, че пак пишеш - жива и здрава! кой както го харесва:)))
Поздрави!
цитирай
14. voinov50 - Ехааа!
10.11.2018 06:18
Здрасти, Катюшка! :)
цитирай
15. katan - 13. bven - Здравей, Катя!
10.11.2018 12:13
Здравей, Таня!
"Пиша" е силно казано, но написах няколко реда за поздрав.
Благодаря за пожеланията!
Поздрави и на теб!
цитирай
16. katan - 14. voinov50 - Ехааа!
10.11.2018 12:14
Здравей и на теб, Цецо!
Хубаво завръщане си направил.
Поздрави!
цитирай
17. vostroto - . . . Даа, верно е, Катя. . . да се по...
16.11.2018 16:32
...Даа, верно е, Катя... да се порадваме на днешния ден, щото току-виж, че утрешния ни разкрил защо е целия тоя маскарад с обидите към "плебса"... на мен ми мяза на илюзионистки трик с насочване на вниманието на хората в противоположната на краденето им (в особено големи размери) посока... ще раберем... но въпреки всичко ще грейнем коледните светлинки, разбира се:)
Поздрави!
цитирай
18. katan - 17. vostroto - . . . Даа, верно е,
20.11.2018 14:06
Дааа, прав си, приятелю.
Но "плебса" - всички сме плебеи още от времето на Търновската Конституция, въпреки, че някои се изживяват като аристократи и гледат отвисоко на всички ни.
На плебеите вече им омръзна да слушат колко са добре и какви чудесии прави за тях правителството, за да са още по-добре.
Насочват си вниманието според собствения си гръб и джоб.
А Коледните светлинки трябва да светнем преди всичко в себе си.
Ще ги има и в домовете ни, разбира се:).
Поздрави!
цитирай
19. vesever - Освен всичко друго, и калинката е ...
26.11.2018 19:05
Освен всичко друго, и калинката е много миличка ))
Поздрави, Кате!
цитирай
20. katan - 19. vesever - Освен всичко друго, и калинката е
29.11.2018 14:20
:)))Калинката е "запазена" марка:), Басти.
Веднъж събрахме 17 калинки в малката ръчичка на внучката ми и ги "изпратихме" подарък на Мег. Не знам до къде са стигнали. И така калинката ми стана "марка":))).
Поздрави и хубав ден!
цитирай
21. vesever - Това е много мило, Кате. Моите деца ...
30.11.2018 14:02
Това е много мило, Кате.
Моите деца като малки събираха светулки, каква светеща магия е в градината в летните вечери...
и ги пускаха да литнат вкупом. Такива неземни мигове...

цитирай
22. katan - 21. vesever - Това е много мило
01.12.2018 21:52
Много е мило наистина.
Една малка ръчичка със седем'найсет калинки!
И сега се разтапям като си спомням как пазеше и после ги пуснахме към ... Поморие:)
Щастливи мигове!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5655280
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195520
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031