Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2009 16:59 - Красива е жената, която си ляга с обичан мъж
Автор: sensation Категория: Технологии   
Прочетен: 3639 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2009 17:02


Красива е жената, която си ляга с обичан мъж
 image автор: Труд, image

Един от големите капацитети у нас по здравословно хранене проф. Христо Мермерски ни изненада и със задълбочените си познания за жената и любовта. В последната си книга професорът с откровение разказва за своя и чужд възход и падение в деликатната област на чувствата. И с типична за него вещина дава полезни съвети на жената как да живее, с какво да се храни, каква природна козметика да използва, за да запази максимално дълго красотата и младостта си.

- Проф. Мермерски, до каква степен любовта е била определяща във вашия живот?

- Животът ми винаги е бил скучен, ако не е имало жени около мен. Когато на млади години прочетох Пушкиновия стих “Любовта е покорна на всички възрасти”, ми се видя смешен и наивен. Смятах, че влечението на мъжете към женския пол и обратно угасва на 45-50 г. Абсурдно беше да си представя, че един старец - изнемощял, грозен, превърнал се в съсухрена мушмула, може да бъде влюбен. Оказа се, че не съм бил прав. Неотдавна мой познат, 85-годишен старец - образован, възпитан, интелигентен, ми сподели: “Професоре, влюбен съм! Импотентен съм, не съм мъж, но ми стига само да милвам моята любима. Ще ми станеш ли кум?” Опитах се да го разубедя, но той не ме послуша и се ожени за едното “галене”, след което завеща на любимата апартамента си в центъра на София. Изводите оставям за вас.

- Любовта е хала, която помита всичко и всички.

- Да, и е така през целия ни живот. Когато синът ми беше на 5 години, всеки следобед, когато го вземах от детската градина, водеше със себе си една дебеличка Светлана и ми казваше: “Тате искам да се оженя за това момиченце.” Това са първите пориви на любовта - чисти и спонтанни. Аз самият за първи път се влюбих на 12 години. Толкова много я обичах, че не можех да си представя, че има физиологични нужди. В съзнанието си бях я превърнал в божество. Когато по-късно научих, че тя е имала свободно поведение и е общувала с по-възрастни мъже, го преживях мъчително.

- Има ли цяр за любовната мъка?

- Най-трагична е любовта на изоставените. Моят съквартирант от студентските години се влюби в една Петя. Тя обаче си намери друг и най-безцеремонно го изостави. Той толкова тежко го преживя, че не му се живееше. “Толкова ми е мъчно, толкова ме боли, че не само не ми се яде, но и ми се повръща.” За излекуването от влюбването има едно-единствено, но много горчиво лекарство, и то се нарича времето. Само то може да заличи мъката до там, че след време някои казват: "“Каква глупачка съм била! Как е било възможно да ми се случи такова нещо?” Но има и жени, които остават нещастни за цял живот?

- На тях какъв съвет бихте им дали?

- Една вечер ми се обажда по телефона 51-годишна жена с молба да я извадя от тежка депресия. Оплака се, че е самотна и без път в живота. Не била се омъжила, защото не харесала нито един от кандидатите си. Казах й, че идеални мъже има само във въображението на 12-годишните момичета, и я попитах как е могла толкова години да се лиши от най-хубавото нещо на света - прегръдки, целувки и общуване с мъж. Помолих я да намери някого, на когото да се отдаде, за да разбере колко хубав е светът. Тогава безсънието ще отстъпи място на сладката умора. А и от опит знам, че най-красива е жената, която ляга до мъж, когото обича.

- Вие имате ли рецепта как да се запази любовта по-дълго?

- Любовта е най-хубава тогава, когато има пълна хармония, най-вече в секса. Моя позната от такава хармонична връзка беше ми споделила: “Чакам с нетърпение да дойде нощта и да си легнем.” Между съпрузи, които са се оженили и живели в любов в течение на години, в повечето случаи настъпват умора и отегчение, които нерядко преминават в открита омраза и вражда. Преди време срещнах известен наш учен - академик, който в лошо настроение ми призна: "“Нежното същество, в което се влюбих преди 50 г., се превърна в грозна и вечно недоволна жена. Най-отвратителното е, че трябва да се завивам под един юрган с тази зла бабичка, която днес ме нарича нищожество.” Жалко, но такава е съдбата на много възрастни двойки.

- Каква козметика от природата бихте препоръчали на жените за удължаване на младостта?

- Една от уникалните рецепти е за т. нар пилинг на лицето. Препоръчвам я, защото е изпробвана и резултатът от нея е много добър. Освен това не е скъпа. Нарязвате лимон на филийки и с тях хубаво масажирате кожата на лицето. Оставяте киселината да попие и след 10-15 минути измивате с хладка вода и подсушавате. След това нарязвате картоф и по същия начин масажарите лицето. След 10-ина минути отново измивате. Нанасяте сода за хляб върху мокрите си ръце и с нея разтривате кожата в продължение на 4-5 минути. Накрая счуквате орехи и сурови слънчогледови семки, които потапяте в зехтин. Нанасяте сместа върху лицето и оставяте хубаво да попие. Остатъка отстранявате внимателно, без да измивате.

- Няма жена, която да не е опитала поне една диета. Вие обаче сте враг на всички диети. Защо?

- Преди време разтревожена ми се обажда жената на моя приятел Марко Семов, лека му пръст. “Христо, спасявай ме. Правих диета само с телешко месо и трябваше да отслабна с 20 кг. Не само че напълнях, но и се разболях от подагра.” Предложих й рецепта за прочистване на организма с мед и прополис. Оказа се обаче, че не може да я приложи, защото се сдобила с диабет и кръвната й захар е много висока. Ето как една диета може да обърка организма. Всички диети пропускат най-важното - не може да приемате повече калории от тези, които изразходвате, и да отслабвате. Несъстоятелни са твърденията: “Нищо не ям, а пък напълнявам. Напълнявам дори само от въздуха!”

- Някои предпочитат да отслабват с лекарства?

- В момента в България чуждестранни фирми са внесли над 60 такива “лекарства”, които обещават отслабване с 10-12 кг месечно. Познавам хора, които са ги прилагали и крайният резултат в някои случаи е фатален. 70% от заболяванията се дължат на нерационален, дори престъпен начин на хранене. Не може да се отнасяме към стомаха си като към торба, в която, като седнем на масата слагаме каквото ни падне. Започваме с ордьовър, след това пържола, после се сещаме за десерт, а след това хапваме плодове. И тогава стомахът се чуди какво става, защото едни храни имат киселинен, други алкален, трети неутрален характер. Жената на друг приятел ми се оплаква, че стомахът й се подува. Ами как няма да е така, като яде плодове след пържолата, която се смила в стомаха за 10-12 часа, а ябълката само за час-час и половина. И се получава оцетно-кисела ферментация.

- Плодовете трябва да ядем преди основното хранене?

- Или 2-3 часа след месото... Завършил съм Селстостопанската академия и съм учил над 30 предмета, свързани с качеството на храните и съхранението им. Книгите, които издавам, не могат да бъдат написани от лекар. Ето, тук пиша, че на ден трябва да ядете по 400 грама плодове и зеленчуци, за да предотвратите ракови заболявания. Но ако имате гастрит или язва, това е невъзможно. Ако си направите салата от настъргано зеле и морков, който е уникален, защото съдържа огромно количество антиоксиданти и бетакаротин, вашият стомах ще се взриви... В последната си книга посочвам деветте фактора, които забавят стареенето и 14, които го ускоряват. Отстраняването на вредните навици е по-лесно. Но деветте трябва да се знаят и поддържат. Стареенето не е нищо друго освен образуване на свободни радикали в организма, които чрез кръвта нахлуват в клетките и ги унищожават.

- Какво трябва да правим, за да забавим стареенето?

- Най-напред да приемаме храни, в които се съдържат трите витамина - А, Е и С, тъй като те образуват стена срещу проникването на свободните радикали.

- А ако приемаме тези витамини под формата на таблетки?

- В никакъв случай! Има изследвания, които показват, че синтетичните витамини намаляват живота между 5 и 10 години. По-добре изяжте един морков, портокал или грейпфут. От плодовете може да получите хипердоза витамини, без да страдате. От синтетичните обаче получавате главоболие и най-опасното е, че засягат черния дроб. Втората храна, която спира стареенето, е чесънът, който има ефекта на 7 антибиотика... Третата... за съжаление не мога в едно интервю да кажа всичко. В книгите ми, някои в съавторство със сина ми, има много рецепти. А и всеки ден със съпругата ми отговаряме на над 50 телефонни обаждания.

 

Смес за лечение и отслабване

В кофичка българско кисело мляко добавете 1 супена лъжица мед, 1 супена лъжица ябълков пектин, 50-60 г счукани орехи, 1 чаена лъжичка канела. Тази смес прочиства организма. Тя е и своеобразна диета, защото с нея осигурявате всички необходими витамини, минерали и соли, белтъчини и мазнини и в същото време отслабвате. Може да прибавите и 40 капки прополис, който се продава в аптеките като 30-процентна спиртна тинктура. Прополисът е уникален продукт. Той унищожава вируси, бактерии, микроби и т. н.

При възпалени венци натопете клечица за уши в прополис и намажете хубаво венците. За седмица проблемът ще бъде отстранен. Прополисът помага срещу пародонтоза, афти и херпес в устата.

Примерно над 60% от хората имат проблем със сърбеж вътре в ухото. Виждал съм как зам.-председателят на парламента Любен Корнезов, който явно страда от това, си чеше ушите в пленарната зала. Вместо да се мъчи, може да напои с прополис клечка за уши и внимателно да намаже отвътре ухото си. Веднага ще почувства облекчение.





Тагове:   lady,


Гласувай:
0



1. tili - Много хубав пост!
13.06.2009 17:37
Радвам се, че го прочетох. Само лъжицата пектин може да се замести с две таблетки пектин, защото иначе много трудно се разтваря ;-))
цитирай
2. sensation - tili - Благодаря за съвета,
13.06.2009 19:30
много е полезно да черпиш знания от опит:-)))
Както ми е трудно да открия къде се продава истински кленов сироп - за подслаждане:-))
цитирай
3. kasnaprolet9999 - И на мен ми хареса,
13.06.2009 23:29
има много истини в неговите изкази,от които и аз съм изпробвала. Това за секса също е много вярно, няма ли хармония в леглото, не се получава и вън от него, до като обратното -хармония само в общуването може да се получи, но не трае дълго, защото химията е навсякъде или никъде.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sensation
Категория: Технологии
Прочетен: 3513793
Постинги: 710
Коментари: 1447
Гласове: 26109
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930