Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2008 10:57 - Новогодишен хумор - Нищо не мога да измисля, какво да подаря на мъжа ми за годината на Бика?
Автор: sensation Категория: Забавление   
Прочетен: 3638 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 27.12.2008 12:02



image 

10 причини защо Новогодишната елха е по-добра от жената: 

image 
1. Новогодишната елха не се вълнува колко новогодишни елхи сте имали преди нея.
2. Въобще не и пука, ако използвате екзотични електрически приспособления.
3. Можете да вържете Новогодишната елха, да я метнете на задната седалка и така да за я закарате до вкъщи.
4. Можете да пипате Новогодишната елха, преди да сте стигнали вкъщи.
5. Новогодишната елха се отнася спокойно, че гледате футбол целия ден.
6. Новогодишната елха няма да се разсърди, ако й счупите някое укражение.
7. Спокойно можете да загледате всяка Новогодишната елха без да има последствия.
8. Когато повече не ти е нужна Новогодишната елха, може просто да я изхвърлите.
9. Новогодишната елха не ви ревнува от други Новогодишни елхи.
10. Не й пука, че в шкафа имате изкуствена Новогодишна елха.

image



Вицове за Нова година

Нищо не мога да измисля, какво да подаря на мъжа ми за годината на Бика?
- Подари му рога! Впрочем аз съм спец по монтажа...

***

Хубаво е, че празниците са десетина дни. 
Важното е да не забравиш къде си работил преди нова година.

твоето кафе


Това видео е качено от x-марян
***

Телефонна анкета на 1 януари сутринта:
- 2% отговорили с “Да”,
- 3% с “Ало”,
- останалите 95% се затруднили да отговорят.

***

31 декември. Момченце звъни в бърза помощ:
- Елате бързо, татко се побърка. Облече червен халат и на всички разправя, че е Дядо Мраз.

***

Двама приятели се срещат на 1 януари:
- Как посрещна Нова година?
- Не знам, още не са ми разказали…

***

След новогодишния празник в детската градина баща говори на сина си:
- Сине, ти си вече голям, трябва да ти кажа истината - няма Дядо Мраз. Това бях аз.
- Знам, знам. Нали щъркела също си ти…

***

Малко момченце пише писмо до Дядо Коледа:
"Моля те, Дядо Коледа, изпрати ми сестричка!"
След известно време се получило писмо от Дядо Коледа:
"Няма проблем! Изпрати ми майка си."

***

Нова Година. Леко пийнал Дядо Коледа влиза с торбата с подаръци при
очакващите го деца в детската градина. Посядва тежко и пита децата:
- Деца, искате ли подаръци?
- Да-а-а-а!
- А ще ми решите ли една задачка преди това?
- Да-а-а-а!
- Слушайте задачката: Дядо Коледа носи подаръци в десет детски градини за
една вечер. Във всяка градина му плащат по 50 лева. Колко пари ще вземе за
тази вечер Дядо Коледа?
- 500! 500! - викат децата.
Дядо Коледа прави характерно движение със среден пръст:
- Ще вземе друг път! А данъците!

***

В живота на мъжа има три периода:
1. Той вярва в Дядо Коледа.
2. Той не вярва в Дядо Коледа.
3. Той е Дядо Коледа.

***

Тате, защо Дядо Коледа няма деца?
- Защото топките му са на елхата моето момче.

***

Първи януари. Две приятелки си говорят по телефона:
- Галя, как изкара Нова година?
- Ами както обикновено - в леглото...
- И много народ ли се събрахте?


***
Приемаме поръчки за Нова година.
Ценоразпис:
Снежанка и Дядо Коледа - 50 лв.
Снежанка без Дядо Коледа - 200 лв.

***

Двама се разправят:
- Знаеш ли, Снежанка още ходи с дядо Мраз.
- А дядо Коледа с кого ли ходи?
- Как с кого бе, с Мери.
- Коя Мери?
- Абе Мери Кристмас бе.





Тагове:   хумор,   новогодишен,   мога,   Какво,   мъжа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diamant1965 - :)))))))))))
27.12.2008 15:44
Много ме изкефиха тези вицове и добре се посмяхме вкъщи! Благодаря!
цитирай
2. mmmmmmmmm - Никога не е
28.12.2008 11:45
излишна доза добро настроение!:)
цитирай
3. furiika - Ахахахахахааааааааааааааа!
30.12.2008 10:40
Този, последният, ме разби!
:)))
Весело посрещане на Новата година! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sensation
Категория: Технологии
Прочетен: 3490886
Постинги: 708
Коментари: 1446
Гласове: 25963
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031