Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2021 20:32 - Град
Автор: leonleonovpom2 Категория: Регионални   
Прочетен: 2374 Коментари: 12 Гласове:
35

Последна промяна: 15.05.2021 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Не, нямам предвид град, като Мелник ,например!
 Имам предвид природното явление! Не знам защо при нас съвпадат ? Във Френския са различни:
Виль и грель!

Сблъсках се реално с явлението в школата във Враца. Реално, имам предвид изучаването му.....

Появиха се едни ,особен цвят между сиво о и бяло облаци! Гледах ги и не вярвах на очите си? Появи се и старшината- зевзек ,  Ничовски. Вече имахме закачка, той с някакъв респект към мен, необясним! Аз- с пренебрежение, но с граници!Готов веднага да заема мястото си  в йерархията ! Може би затова ме харесваше?

 Та, той ме попита ,какво зяпам ,като невидял? Зевзешки!
Не съм ли виждал градоносен облак? Ако не, сега ще видя, какво ще последва! И наистина, почти в момента последва канонада. Почти артилерийск!а Погледнах го с питащ поглед, това ли има предвид! Отговори ми директно- Да, за това говори, ако  още не съм разбрал!
Стреляха установките за защита от град, които бяха нещо обикновено, тогава го разбрах, за Северо-, както сета я наричат,  -Западнала България? Не, тогава не беше Пребродил съм я, като ученик с родителите ми, като студент и да не говоря- като школник!
Това ,което е сега , е позор, предателство,  в сравнение с това,  което беше! Бил съм в химическите заводи във Видин, в телефонните в Кула и  в Белоградчик! За Враца, да не говорим!
Политика, мъка по миналото? Комунист?
 Трудно мога да си представя някой, по- потърпевш от мен  от Соца! Вярно, родителите ми се жертваха, да ме предпазят, но не можеха от всичко!
Изпитах обаче отмъщението на червените парвенюта, домогнвали се до властта след промяната! Там вече бях като Матросов- сам!

Да , извинявам се за лиричното отклонение За сведение на блоговия зевзек, не ми е платено ,като на Готол за него и се подписвам, че е така!

Скоро заваля дъжд! Ничовски стоеше до мен! Каза ми, видял ли съм , колко е прав! Трябвало да е град, но противоградоносните ракетни установки са го превърнали в порой, но от  дъжд!

След промяната, хванатите от улицата властници, явно са счели ,че тези ракетни установки са излишно разхищение? И вместо да сложат ръка на незаслужени комисионни/ ако имах заслужени претенции към тях, щях да съм милионер, както подозираше италианец, директор по- късно  на световно известна италианска фирма/, закриха тези противоградоносни установки? И последиците не закъсняха! С поражения, в пъти над разходите за тях!

Днес, в късния следобед излязох. Жена ми ме спираше? Не виждам ли бурята, която се задава? Не, според мен ,щеше да се размине ? Но на входа видях черните облаци над Поморие! И светкавици -обхващащи цялото небе!
  Егоистично си помислих ,че е само за там!?  Облаците, според познанията ми, не бяха градоносни!

Но ме загриза червеят на съмнението!

Набрах един приятел. Попитах отдалече, как е?
Той е добре, - беше огговорът, но е валя град, по голям от орех! Добре, че се е прибрал в къщи! Преди него!
Не можех да повярвам! Не исках да му обяснявам, че облаците не бяха градоносни! Щеше да ме вземе за луд! Вали град като юмрук и аз го убеждавам ,че не е град?

Не, всичко е обърнато  и то извратено, парвенюшки!
И градът, природният, и той!



Гласувай:
37



1. leonleonovpom2 - Към блоговия зевзек!
14.05.2021 21:25
"И градът, природният, и той!"


Като боянски граматик, двете запетайки на мястото ли са си? Няма ли някоя пропусната? Или излишна, като тази пред" и-" то? Нали не се пише пред него? да не би ,да има изключения!
Много обичам педантите! Защото те обичат предано педантизма! Само него!
Ако беше жена, щяха да се оженят за него!
Не, пардон, аз не, в никакъв случай!

Фънки, казах ти, тук не е твоята тоалетна НЕ Е ДОРИ ТОАЛЕТНА!! Да се облекчаваш, тук!
Аз съм търпелив, но....
цитирай
2. panazea - Трудно се превзема Врачанския балкан !
14.05.2021 22:17
Сега няма ракетни установки !
Журналистките пишат , че стопаните са си виновни , когато бие град!
Те нали са си мисирки , само това знаят: гулю гулю!
На старшинката Паржу ли му викахте?
Поздрав !
Тони
цитирай
3. panazea - Здравей, Лео !
14.05.2021 22:19
Защо обръщаш внимание на пергиши?
Пан
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
14.05.2021 22:54
2. panazea - Трудно се превзема Врачанския балкан !
22:17
Сега няма ракетни установки !
Журналистките пишат , че стопаните са си виновни , когато бие град!
Те нали са си мисирки , само това знаят: гулю гулю!
На старшинката Паржу ли му викахте?
Поздрав !
Тони
цитирай

Да, потърпевшият е винаги виновен! Така е!
Мисирката повтаря чутото !Като деца се задявахме с мисирките- истинските
" Здравейте ,юнаци" !
И следваше веднага отговор от рода-"Здраве ,желаем"!

Старшината, имаше тарикати от другата рота, наистина на го наричаха Паржу!
Ние- Ничо! Демек- нищо!
Беше ми симпатичен Въпреки ,че ми задигна едно модно палто,с което, според жена ми съм бил като Ален Делон? Даже му посветих постинг, на Ничо! Имаше чувство за хумор!
На стрелбата, понеже стрелях точно, поиска автомата ми, да се пробва, след нея Отвори ми работа до края на службата ,да го чистя! Изстреля няколко пълнителя Не му го давах, казах му, че уставът не разрешава! Да съм внимавал, да не ме вкара уставно в ареста? Дадох му го, но пълен провал Върнах му го тъпкано, като казах ,че автоматът стреля точно, но не сам! Пак ми напомни за ареста!
Веднъж, на един мач го направих за смях и се изкикотих!
Каза ,че щял да ме накара да измеря плаца с кибритена клечка? Онемях, не очаквах Но за секунди!
Контрирах, да не мисли ,че цял ден ще меря? Ще взема полския пергел от склада и ще премеря плаца с него! И една кибритена клечка с линия- също! Ясно ли му е вече, какво ще последва?
Някакъв си го бил мерил и знаел, колко клечки е
Тук вече окончателно го забих!
Аз съм учил висша математика , а оня знае ли , дали е учил!? Сигурно- Не, щом е мерил цял ден!

След няколко години писаха вестниците за него Че е осъден за кражби и вкаран в затвора! Караха и мен, да се оплача, заради палтото, най вече! Но преглътнах и се разделихме приятелски
Но следващите не са му простили!
Извинявай, но мъжко момиче се и затова ти разказах военни спомени!

Хубава вечер!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей отново, Тони!
14.05.2021 22:59
3. panazea - Здравей, Лео !
22:19
Защо обръщаш внимание на пергиши?
Пан

Не, аз на самият пергишин внимание не обръщам!
Обръщам внимание на образа ,който носи! Доколко е човешки , не знам, но наподобява, все пак!!
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
14.05.2021 23:03
"Да беше мор, да беше чума,
че в гроба гърло не гладува,
ни жадува!
А то градушка ни удари ... "
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
14.05.2021 23:26
6. kvg55 - leonleonovpom2,
23:03
"Да беше мор, да беше чума,
че в гроба гърло не гладува,
ни жадува!
А то градушка ни удари ... "
цитирай
Изтрий

Яворов!

Училището ни беше близо до "Яворовите скали" и паметника му! В гимназията две години бяхме зайци,още от Осми клас ни прехвърлиха в сградата!
В свободните часове, още не бях измислил спортната дисциплина "футбол в класната стая с тебешир или гъба"/ да не счупим прозорци/ се разхождах до паметника му и обратно Другите пушеха цигари и исках да съм далече от тях Келеши, щяха да се подиграват и да ме принудят А за мен беше табу!
Обаче, един ме изработи веднъж и спрях да правя тази разходка Издебна всички да са наоколо и ме попита, какво търся там? Да не би да имам среща с някоя Калиопа? В Класа имаше Калиопа Пита и гледа ту мен, ту нея?
Тя се изчерви, аз също ,вероятно

Калиопа, от стихотворението-Кали, Кали , Калиопа, на вратата някой хлопа"
Бил е влюбен в нея! Като младоженци, с жена ми направихме издирване на къщата и
Оказа се ,че били две Калиопи Имаше стари хора, на които родителите им са разказвали историята
Все пак,смятам ,че съм прав, че става дума за Калиопа, живееща недалече от скалите......

Лека нощ!
цитирай
8. panazea - Здравей ,Лео!
14.05.2021 23:42
Всеки ми разказва за разрухата в България.
Зълва ми за Габрово и бастисания завод "Капитан дядо Никола".
Братовчедка ми за Бургас и затворените производства на Нефтохима.
през 1991 г. са спрени инсталациите за натриев сулфид, нормални парафини (без ХО-4), етилендиамин, октанол-бутанол, ПЕНН, олеумна отчиска;
през 1992 г. е спряна инсталация „АД-1“;
през 1998 г. е спряна инсталация „Ацеталдехид“;
Пан
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
15.05.2021 00:36
8. panazea - Здравей ,Лео!
14.05 23:42
Всеки ми разказва за разрухата в България.
Зълва ми за Габрово и бастисания завод "Капитан дядо Никола".
Братовчедка ми за Бургас и затворените производства на Нефтохима.
през 1991 г. са спрени инсталациите за натриев сулфид, нормални парафини (без ХО-4), етилендиамин, октанол-бутанол, ПЕНН, олеумна отчиска;
през 1992 г. е спряна инсталация „АД-1“;
през 1998 г. е спряна инсталация „Ацеталдехид“;
Пан
цитирай
Изтрий

Нефтохимът е жива скръб!
И то не от вчера!
Връщах се веднъж с нощния влак Още от дете ми е гордост ,нефтохима Тойбеше един от малкото комбинати в света със затворен цикъл- пълна преработка на нефта!
Беше!
Взирах се от купето, да го видя Преди не беше проблем, давали сме нощни дежурства, беше осветен, светло като ден! Нея нощ, сигурен съм ,че минаваме край комбината, виждат се един два факела ,но край линията пълен мрак ?Поразмислих, какво работи от южната страна на комбината и се оказа ,че само Полипропилен Трудовата кариера ми е свързана с него Още младеж, гласуваха ми доверие да изнасям лекции за него , за физикомеханиката м, на !работниците и ръководния персонал
И него сигурно щяха да закрият, но не може да гори пропиленът на факел и не можем да го изнасяме Това засега го спасява! До него е "Булана" Там имам мил спомен от самото начало на трудовата ми дейност Бяпх разпределен там, като началник смяна Отидох, след казармата Прие ме началник производството
Покани ме в кабинета, около половин час говорихме на химически теми
Накрая каза, че нямат място в момента! Ще имат след шест месеца Но да отивам в Института, човек за там съм! Да кажа ,че той ме праща. И написа няколко реда на лист Да ги дам на" Личен състав" Да приема всякаква работа в момента,дори работническа Те ще ме оценят Така и стана ,отидох в личен състав, явно ме одобриха, назначиха ме апаратчик Акълът ми беше в топката тогава, не ме притесняваше това, че съм на работническа длъжност Но след няколко месеца ме привикаха, направиха ме ръководител група и така, вече пътят ми бе определен! Всичко друго мина на заден план!


Лека нощ!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Ура!
15.05.2021 21:14
Моят отбор в Англия спечели купата!
Отборът на лисиците!
Преди два дни същото направи друг мой отбор, на който съм почитател-Локо -Москва!
А отборът на сърцето ми- Локо -София се върна там, откъдето беше незаслужено изгонен!

Има справедливост, има провидение!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Седнали някакви, да ми приписват ...
15.05.2021 21:25
Седнали някакви ,да ми приписват примитивизъм, който е тяхна отличителна черта именно!
разбирам ги, не искат да се отличавам от тях!
Като един за бирата! Не искам да споря с духове,
но аз се подписвам отново под написаното от мен !
В бирата вяма малц, в бирата има извлек от малц! Алкохолът в бирата идва именно от нишестето в малца ! Но този алкохол се синтезира в процеса на получаването на бирата
Няма и хмел също, а извлек от него,който придава горчивия й вкус!
Както и да е
Като знам какво съм правил и какви постижения реално имам, признати при това, смешни ми са подобни напъни!
А постиженията ми не са резултат от преписвания в разни Уикипедии! А НА СЕРИОЗЕН АНАЛИЗ.. И .НА БОЖИЯ ПОМОЩ!
БОГ ВЪЗНАГРАЖДАВА!
цитирай
12. leonleonovpom2 - 09:18 - Националното сдружение "Зевзек, шебек и кютек" те от: apostapostoloff За постинг: Град
16.05.2021 09:29
А, бе ,глупако, ти не си професионален революционер, а професионален лъжец!
То в свитата на Людмила, куфароносителите, други не е и имало!
Аз за теб проверих и се оказа ,че си регистриран в две организации?
на пергишите и на дервишите?
За дервишите ми е ясно защо! Защото се правиш на надървен и се смяташ за цигански тарикат! Те имат секта " тарикати"
Обаче, не долнопробни, като тебе!
Имам докторат, с неща, които стоят зад него, такива, че твоят в сравнение с него и за тоалетна хартия не става!
Ясно ли ти е, най после!?
Чакай, да ти сложа заслуженото минусче! И които съм пропуснал!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136083
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031