Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 12:05 - За inamay и laurencia: Ярък и загадъчен свят на художничката Ilene Meyer... Част1
Автор: sensation Категория: Технологии   
Прочетен: 3904 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 16.04.2008 12:51


На  http://inamay.blog.bg/ и  http://laurencia.blog.bg/image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Автор: Ilene Meyer
Оффициальный сайт: http://www.ilenemeyer.com



Гласувай:
0



1. inamay - .*
16.04.2008 13:47
... Едва достигнах края, Илка! Благодаря ти!
Преминах през пълна изненада от посвещението, през чувството за нещо много мило, от радостта, че редом с мен е laurencia, защото ми е много близка по душевност и после се изгубих в тази красота, която е родило мистично въображение, което пък отвори мен и аз... оставам тук... Това е приказката, със създания които мисля че познавам, защото някъде, когато аз отлитам и не съм сред всички, живея с тях, в такъв, събрал от вековете, минали на този свят и цялото пред нас, което някой е живял, а ние ще достигнем после...
С ръцете ми, поставени и двете вляво, където е сърцето ми, поклон!
цитирай
2. laurencia - Илка,
16.04.2008 18:21
благодаря за неочакваното и толкова мило посвещение, адресирано до Ина и до мен, с която сме нещо като "една душа в две тела", позволявайки си да цитирам Аристотел. Сърдечно благодаря за приказната разходка с чудни герои, по време на която се оставих на въображението да ме води... А днес през целия ден в главата ми, кой знае защо, звучи песента "Вернисаж"... :)
Чудесна сте, Илка! Поздрави!
цитирай
3. mmmmmmmmm - Приказно красиво,
16.04.2008 20:58
слънчево,свежо,цветно и много,много мило!:)))
Поздрави!:)))
цитирай
4. sensation - inamay и laurencia,
16.04.2008 21:00
Вашият свят на думите е толкова приказен, колкото и тези картини.
Въображението ви в галерията ви водеше там, където моите думи не достигаха, за да ви кажа, колко сте мили и чувствени, с чисти сърца и мисли.
За това ви посветих пъстротата на картините -
двете изкуства говорят по различен начин, но възприятията ни ги усещат като пълнота и съвършенство!
Благодаря ви момичета!
Благословенни да сте, здраве и щастие ви желая!
Прекрасни сте!
цитирай
5. sensation - Марианче, радвам се, че си тук!
16.04.2008 21:04
Приятна вечер и полет на фантазията ти из прекрасния и загадъчен свят на минало и настояще!
Поздрави и на теб! Видях бялата кърпичка по автомагистралата и ти махнах с ръка:-))
цитирай
6. doka - Прекрасно.......
17.04.2008 20:39
.......прекрасно..... :)))
Хей.....Илка.....ти си страхотна.... :)))
Благословена да си... :)))
Приятна вечер ти желая... :)))
цитирай
7. doka - Прекрасно.......
17.04.2008 20:41
.......прекрасно..... :)))
Хей.....Илка.....ти си страхотна.... :)))
Благословена да си... :)))
Приятна вечер ти желая... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sensation
Категория: Технологии
Прочетен: 3491321
Постинги: 708
Коментари: 1446
Гласове: 25964
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031